Problemy techniczne usługi Twój e-PIT

Czytelnicy redakcji PIT.pl informują o problemach technicznych z dostępem do strony logowania https://epit.podatki.gov.pl oraz ze złożeniem zeznania.


5 dni przed zakończeniem okresu rozliczeniowego, wpłynęły skargi dotyczące problemu ze złożeniem zeznania. Z aplikacji też następuje automatyczne wylogowanie w trakcie wypełniania deklaracji. Czytelnicy portalu PIT.pl piszą:

„Dobry wieczór, Usługa Twój e-PIT ma poważne problemy z działaniem. Nie ma możliwości złożenia zeznania podatkowego czy też przejrzenia wcześniejszych zeznań. Większość czasu pojawia się komunikat o ładowaniu dokumentów albo występujący komunikat o niepowodzeniu tego faktu z prośbą o ponowne zalogowanie się. Zostały ostatnie dni na wysłanie zeznań, a system nie działa.”


„Nie działa e-pit https://urzadskarbowy.gov.pl/ Trwają prace serwisowe. Przepraszamy za niedogodności. Jak mamy się rozliczyć ?”


W związku z pojawiającymi się problemami technicznymi portal informuje, że deklaracje można złożyć elektronicznie również za pośrednictwem programów do rozliczeń PIT oraz papierowo. Jak poinformowało na Twitterze Ministerstwa Finansów trwały w tym czasie prace serwisowe.


28 kwietnia nastąpiła aktualizacji informacji: „Wystąpiły chwilowe problemy techniczne w usłudze Twój e-PIT, które zostały szybko zdiagnozowane i rozwiązane. Obecnie usługa działa prawidłowo. Monitorujemy działanie serwisu e-Urząd Skarbowy 24 h na dobę.”]

Komentarze