Naczelnik Urzędu Skarbowego we Włocławku informuje wszystkich podatników o możliwości skorzystania ze szkolenia na temat: „Zasady korzystania z usługi WSTĘPNIE WYPEŁNIONYCH ZEZNAŃ PODATKOWYCH PRZEZ ADMINISTRACJĘ PODATKOWĄ (PFR)”.
Przypominamy, że PFR odnosi się do wprowadzonej w połowie marca tego roku, możliwości skorzystania z wstępnie wypełnionego zeznania podatkowego PIT-37 przez płatników.
Jest to kolejny krok Ministerstwa Finansów, który ma ułatwić podatnikom składanie zeznań podatkowych. Zasada działania PFR opiera się na przedstawieniu podatnikowi wypełnionej przez administrację skarbową deklaracji. Należy pamiętać, że jest to jedynie możliwość z której podatnik może skorzystać lub nie.
Nadal obowiązuje składanie deklaracji podatkowych na dotychczas możliwe sposoby: w postaci papierowej – bezpośrednio w urzędzie lub w postaci listu przesłanego pocztą lub kurierem, oraz drogą elektroniczną w postaci e-deklaracji. Wprowadzenie wstępnie wypełnionych zeznań podatkowych nie ściąga z podatników obowiązku podatkowego, jest to jedynie udogodnienie mające na celu zniwelowanie błędów pojawiających się w zeznaniach podatkowych np. podczas przepisywania danych.
Wszyscy petenci zainteresowani udziałem w szkoleniu informuje się, że spotkanie odbędzie się 8 kwietnia bieżącego roku o godzinie 11:00, w sali 331, w siedzibie Urzędu Skarbowego we Włocławku, która mieści się przy ulicy Okrzei 74.